Veckan som är.

Den här veckan bjuder på lite av varje. Tanken var att rida Nisse på onsdag men sen kom jag på att jag måste jobba sent och ridhuset är upptaget från 17.00 så det gick åt skogen. Glädjande är i alla fall att Amerigon förhoppningsvis skickas idag och bör vara här i slutet av veckan. På onsdag kommer jag istället motionera Ella för första gången på mycket länge och det ska bli spännande, minst sagt.

På söndag ska jag och Nisse träna för Stefan Jansson för första gången. Det ska bli riktigt roligt, jag har aldrig ridit för Stefan så jag vet inte alls vad jag har att vänta - men det är ju just det som gör det roligt och spännande, lite skräckblandad förtjusning så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0