Fortsatt bra!

Idag har jag shoppat. Det var inte meningen. I morse vaknade jag med värk, ont i huvudet och täppt näsa. Typiskt att vara ur form när man har semester. Tog mig upp ur sängen och satte mig i soffan med vänner på TV:n och hallandsposten i knät. Såg då att klädaffären här i byn (den ända klädaffären som riktar sig till personer under 30 år) hade 50 % på allt i butiken. Framåt eftermiddagen bestämde jag mig i alla fall för att åka upp och se om det fanns något kvar. Det fanns det... Sambon satte gränsen vid 2000 kr, mer fick jag inte handla för och då skulle jag gärna handla lite honom med. Klarade gränsen med marginal men var ändå överaskad att det faktiskt fanns mycket fint kvar!

Jag är lite för röd om näsan och allmänt ur form för att visa mina shoppingfynd på mig så får ni får en "avklädd" bild. Bjuder däremot på en bild från gårdagens morgonpromenad, visserligen med något röd näsa.




Öhhh. Ni får vrida lite å huvudet där... (Och ja, jag har en mössa under luvan. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0