Förvirringen är total.

I morse hade jag en ganska tydlig bild över hur min dag skulle komma att se ut. För några dagar sedan fick jag nämligen veta att jag inte behöver komma på det mötet jag planerat in i kväll. Så planen har varit att åka hem till mor och far för att fotografera bilen (så min fina kusin kan beställa nya delar till den) och sedan gå lös i min mors garderob. Jag ska på dop i mitten av februari och känner verkligen inte för att köpa en ny tröja, men jag äger ingen som passar till klänningen jag bestämt att jag ska ha på mig... Well well.

Nu har jag dock fått nys på att jag visst ska på mötet ikväll och det är inte så bra. Inte bara för att jag hunnit smida andra planer (som i och för sig inte är skrivna i sten) utan för att jag ska vara i Halmstad mellan 15.00-16.00 med jobbet, sedan börjar mötet 18.00 i samma stad och då hinner jag bara hem innan jag ska åka igen och jag har inte lust att sitta och häcka någonstans. Förvisso skulle jag kunna köpa ett par nya skor... Men det innebär i sin tur att jag måste få plats i någon bil hem. Hmmm. Detta tåls att fundera på.

Jag hatar förvirring. Vilket är ganska paradoxalt eftersom jag förmodligen är den mest förvirrade människan på jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0