Dagens:

Väder: Hallands enda ilandskommun imponerar med temperaturväxlingar. Jag gör mig inte speciellt bra på blankis. Det är så illa att jag får Bambi att framstå som en konståkerska i världsklass.

Insikt: Jobbets telefonister vet inte att min tjänst finns och jag har inte märkt det. Då pratar jag ändå med dem varje dag och har jobbat här i över två år. Tjänsten har dessutom funnits de senaste tio åren. Great success!

Krämpa: Huvudvärk som kommit och gått. Skyller på solen, alternativt dålig mathållning.

Fras: Snart är det helg!

Utseende: Jag börjar dessvärre anta formen av en tårttjuv igen. Matdagboken here we come!

Bästa: De sista minuterna på passet med Nisse. De första 45 minuterna av koma har jag redan glömt, de sista fem minuterna var brillianta!

Bedrift: Har lyckats lägga in helt fel nummer till en person på jobbet. Dock har de här två personerna samma namn, det blir ännu roligare när man känner dem båda! Men förvirringen var total när rätt namn (även efternamn) svarade, men helt fel röst...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0