Democracy (Leonard Cohen)

Min gamla goda Leonard borde ha sjungit "Democracy is coming to Sweden" men jag antar att "the USA" hade rätt antal stavelser till melodin...

Sjävklart har jag röstat idag. Det har dock föranletts av en fruktansvärd vånda och valet har inte varit enkelt. Nu när jag varit och lagt mina tre röster känns det faktiskt riktigt bra och jag är stolt över att jag följde planen jag bestämt mig för ca en timma tidigare. Det är ju onödigt att bestämma sig i god tid.

Kommunvalet är det jag är mest intresserad av, spännande att få ny arbetsgivare var fjärde år! Ikväll väntar VALVAKA!


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

fin blogg du har :)

2010-09-21 @ 09:48:49
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0