Just Older (Bon Jovi)

24 år. Ha! Jag är bara 24 år, fast jag fyllde år igår. Härligt, känner mig snarare som 32.

I fredags var jag och min mor i Halmstad och shoppade. Det var ett stort misslyckande men vi lyckades i alla fall hitta en jacka som jag fick i födelsedagspresent. Mina favoritstövlar fick nya klackar och jag hittade en underbar mössa! Men det var väll i stort sett det hela.

Igår var min släkt här och firade mig. Det var först när marängtårtan kom fram på bordet som jag verkligen kände att det var födelsedag.

Nu ska jag åka iväg till stallet och promenare hästen som iklädd ljusgrönt täcke (bucas vårkollektion) och ljusblå fleecelindor, ser ut lite som en jättebäbis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0