Ny dator och hopphäst.

Morgonen var seg. något otroligt. När jag äntligen pallrade mig upp och tog mig till stallet sov jag fortfarande. Hottade in hästen i släpet och åkte till ridhuset. Det är ju så hårt i backen att det inte går att rida ute. Morr. Hoppade henne för fjärde gången idag och första gången det inte var i stil med kaninhoppning. Hoppade linje; kryss med travbom framför, tre galoppsprång fram till ett stigsprång med en galoppbom framför. Att en häst kan vara så totalt livrädd för bommar när de ligger på marken och sen tycka det är jätte kul när de kommer upp i luften är för mig en gåta... Riktigt duktig var hon i alla fall, bjöd på allt när hon bara hade klurat ut hur hon skulle ta sig igenom serien. Vågar man kanske tänka på div II hopp till hösten?

Nåja, jag tog mig och skulle läsa. Men pappa kom och ryckte tag i mig och så åkte vi och köpte en dator istället. Så nu har jag äntligen kommit igång med den, var ju en helvetes massa program som skulle ominstalleras och grejer. fint i alla fall, går bra mycket snabbare. När jag bara skrapat ihop pengar blir det en laptop, men innan dess komm jensensadeln. usch, det kommer ta tid.

Bajs på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback