Tuff dag.

Den här dagen vart tuff. Red pållen i morse, as always. Hon var så duktig. Jag blir så impad. Nu har jag börjat planera in Clear Rounder vi ska ut på i vår, både dressyr och hoppning, som miljöträning mest. Och nu kan vi ju faktiskt galopera på en 20 m volt i galopp och till och med göra korrekta hörnpasseringar om jag rider ordentligt. =) Känns super bra. Hon är så fin så fin, och hon har faktiskt inte så tokig trav när allt kommer omkring och jag trycker på rätt knappar. Imorgon får hästa pållen dock vila, om jag inte är otroligt sugen efter föreläsningen i Växjö det vill säga, mer det lär jag inte vara.

Ikväll var det Stor-möte på Björkäng. Jag var på både Ungdom och Utbildning, roligt värre, men usch vad mycket information som ska in, och sedan ut till rätt folk igen.

Föreläsning i Växjö imorgon som sagt var, måste faktiskt börja anstränga mig lite nu. Det här är ju tufft, måste inse det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback