Wiiie. Rolig helg.

Tänkte börja med att återkoppla till förra inlägget där jag hävdade att jag skulle hoppa min häst igår, vilket jag inte gjorde för padocken var inte riktigt bra. Så vi gav oss ut och intervalltränade på ängarna. Usch vad skönt det va, helt otroligt att för en gångs skull få henne riktigt trött. Det är dock tänkt att jag ska hoppa på onsdag. Är tanken. Idag har hon vilat och imorgon dressyrar vi, eller vad man ska kalla det vi försöker göra. =)

Det var dock utgång i går kväll vilket slutade med totalt fylleslag och väldig väldigt förvirelse. Men det gick bra på det stora hela, jag var ganska trött. Kerstin fick sitt ragg (inte jag, den andra), Martina spydde i taxin, jag hade knappt två usla ören på mig, åkte på halv för första gången sedan jag fyllde 16, ringde Fredrik (yeah ;) ) och mycket annat som jag inte kommer ihåg. ;) Sällan det blir sådär tokigt, får vi nog höja nivån lite tror jag.

Idag tränade marie för mig, duktiga tjejen och på eftermiddagen var vi och hämtade hö. Snart börjar Life on mars och jag ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback