Jävla förbannade teknik

Jag försöker verkligen förstå hur man uppdaterar distriktets hemsida, just nu känns det som om jag har förstört allting. Skyll inte på mig i så fall.

Midsommar är snart över och jag är lite små sjuk. Igår var det trevligt dock. Firade med davids familj i Sjörred innan festen åkte vidare till Haverdal. Allt är ju relativit men jag tyckte det gick ganska lugnt till och var hemma igen vid halv två och passade på att spreja sönder näsan med nässprej. Jobbade idag, gick ganska bra förutom att jag snorat väldigt mycket.

Red nu ikväll, det gick inte så bra. Jag var trött och matt och hästen stod mest på bakbenen. Menmen, vi laddar inför torsdag och tävlingsdebuten.

Lönen var ingen glädjande nyhet alls by the way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback