Tillbaka till verkligheten.

Well well well. Vad säger man. Vi har haft en fantastiskt trevlig långweekend i Prag där vi bott på det förtjusande och delikata hotellet Triska. Hotellet var inrett men fantastiska antika möbler och ägaren (?) var en lika gamal och förtjusande man. Frukosten kunde varit bättre men även jag klarar mig lång på chocopops och kaffe.
 

Fredagen spenderade vi på staden där vi bland annat besökte ett Tortyrmuseumt och fick manikyr. Under lördagen tog jag och Anki oss till Prags kärna där vi shoppade och fikade gott med mycket skvaller. Söndagen bjöd på innebandy vilket tyvärr endast resulterade i VM silver. Jag var dock snyggast av alla svenskar på plats med gul klänning, blå munkjacka och innebandybollar som örhängen. Måndagen spenderade vi med at fortsätta se staden som man inte kunde få nog av. Underbar stad, tjeckerna var dock inte lika bra på engelska som alla andra.

http://www.innebandymagazinet.se/ibm/vm2008.asp?s=vm2008_artikel&aid=%2033048%20 
Jag och Anki är bortklippta ur den här bilden, min älskling är skymd. Men en hejande Jens och Lennart kom med. Killen med trumman berättade en rolig anekdot om hans katt som bajsade julgransglitter.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0