Trötthet

Jag känner mig så sliten, det är bara ett par timmar under dagen jag känner mig någorlunda pigg. Jag kan inte fatta att resten av livet ska vara så här. Min förhoppning är att man vänjer sig och kommer i någonslags lunk. Det är tur att man i alla fall har ett jobb man trivs på och har roligt!

Igår gick jag en promenad med Lyckisen. Hon är så sprallig så energin sprutar ur öronen på henne. Ikväll ska vi ner till ridhuset är det tänkt för lite ordentligt arbete. Förhoppningsvis är det inte passa ponnyer där idag. Hoppas på att det är tomt så jag kan lina henne innan jag sitter upp, men det är nog för bra för att hoppas på. Har nästan bestämt mig för att tävla sista helgen i februari, det är bara LB:2 och LB:3 så det bör vi klara av. Bara hon lgunar ner sig och jag får ordning på galoppen så kommer det gå galant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0