Tuff vecka

Första veckan som heltidsanställd lider mot sitt slut. Jag trivs fantastsikt bra med livet även fast jag var mer död än levade när klockan ringde 05.30 i fredags.

Igår körde jag ner Lycka till Catrin som skulle rida henne ett pass.Vi har kört fast och jag tycker inte att vi kommit fram så långt vi borde efter igångsättningen. Lycka trivdes givetvis bra med Catrin. Catrin krånglade ingenting utan red ett ganska lugnt pass och bara lullade runt. Hon tyckte att Lycka var fin att rida på, förutom att hon är lite för oliksidig och blir stark i högersidan. Catrin berömde också Lyckas skritt - den har förbättrats enormt! Det var väldigt lugnande att Catrin satt upp - min desperation har lagt sig.
Idag tog vi ett litet pass på ridbanan (som äntligen fungerar att rida på efter all kyla!!!), det kändes jätte bra. Inga stor skillnader egentligen men det var ett roligare pass eftersom jag vet att allting kommer lösa sig och vi inte har några stora brister.




Snart kommer Nea och Kerstin och pizza, ska försöka uppdatera snart igen.

Kommentarer
Postat av: Jo

Fin!

2009-02-11 @ 10:25:24
URL: http://cookiescloset.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Tackar!

2009-02-11 @ 11:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0