Positiva dagen!

Faktum är att jag inte alls fick 66% igår utan 67%, om man nu ska avrunda åt rätt håll vilket man ska! Hade jag inte ridit fel hade vi dessutom varit uppe på 68%. Så det var ju faktiskt riktigt bra. Jag är väldigt nöjd och glad idag, sådan duktig häst! En annan fantastisk sak är att jag fick en MP3-spelare för segern! Hermanstorp kan slänga sig i väggen med sina fågelmatare... (även om jag kom 6:a så var det vääääldigt lågt).

Tillbaka till verkligheten. I morse var jag hos en kiropraktor för jag har en höft som strular och gör ont. Det visade sig ganska snart att jag hade en ordentlig låsning i bäckenet vilket gör mig sned (NÄHÄ?). Efter lite rannsakan tror nog jag får skylla det hela på Ella. Kiropraktorn sa nämligen att sådanna här låsningar kommer oftast efter ett ordentligt yttre trauma pluss att jag har gått med det väldigt länge. Vilken skithäst slängde inte av mig förra vintern så jag landade på rumpan/utsida lår på den sidan jag hade låsningen? Jo, Ella så klart. Vidare hade nacken låst sig som en följd av bäckenet...  Nacken var inga problem utan det kunde han knycka till på en gång, bäckenet fick han inte riktigt loss utan jag ska tillbaka om en vecka igen! Hoppas nu detta underlättar och att jag verkligen märker skillnad!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis till fina poäng:)

2009-11-10 @ 08:20:50
URL: http://lektra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0