Jag kommer bli smaaaal!!!

I alla fall om jag fortsätter på det här viset. Trots massa, massa fusk den senaste veckan har jag nu gått ner 7% av min startvikt. Det känns så bra och i morse tyckte jag faktiskt att det syntes en del. Snart blir det att sluta gå ner i vikt för annars kommer jag bli för smal för alla mina kläder och inte minst mina ridstövlar! Det har jag inte råd med :).

Jag är så stolt så stolt. Så lite som jag väger nu har jag inte vägt på sju år. Går jag ner ytterligare ett par kilo kommer jag väga vad jag gjorde på högstadiet! Jag har försökt gå ner i vikt så förbannat många gånger och denna gången lyckades jag äntligen, tack vare Häslovakten!

Kommentarer
Postat av: Timmie

halloj!



Pannbanden kikar jag efter hos denna

www.mearietorpridsport.se



sedan har du www.xtremehorsemakeover.com



men nästan alla ridsportbutiker har bling bling. Men de jag visade på bloggen är äkta swarowski kristaller. Ligger från 700 och uppåt!



=0)

2009-10-22 @ 16:45:54
URL: http://melanozz.blogg.se/
Postat av: Timmie

Nu ska jag kanske inte prata om andra ridsportbutiker än Catrin haha!! Men marietorp ridsport har alltid ett bra utbud av pannaband av alla desslag. Blinng bling i olika former och färger. Minna köper bland annat från henne och när hon kommer med bussen full av träns, kandar och blin bling så blev man ju sjuk haha!!



Såg att du länkade från din blogg till min blogg, har inte lagt märke till det förut! Men kul att du verkar gilla den!



take care!



oc rid väl i morgon, om det är då du rider för Catrin!

2009-10-22 @ 20:16:28
URL: http://melanozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0