So sick (Ne-Yo)

Jag drabbas i perioder av hypokondri, för hästens räkning alltså, just nu är en sådan period. Just idag har jag dock märkt tydliga symptom på att även jag har drabbats personligen då min hjärna tycks ha försökt tränga sig ut genom tinningarna hela eftermiddagen...

Jag har grubblat över min kära häst och tror i vanlig ordning att hon är döende. Hon ser faktiskt mer döende ut än någonsin då hon är matt och tråkig i pälsen (vilket iof förmodligen beror på pälsbyte) samt börjar anta formen av en ko med höftbensknölarna som pekar utåt. Sedan igår har jag hunnit diagnostisera henne med att ha mask, borrelia och ehrlichia.

Jag vet att jag överreagerar en aning, men ändå... Slänger kanske in en bild senare ikväll för nu fungerar det inte alls....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0