Lågt blodtryck - dålig cirkulation

Finns det ett samband där mellan? Har ju alltid haft något lågt blodtryck och undrar nu om detta hänger ihop med mina frusna händer? Jag ska klura vidare och kanske ta tag i en av sjukskötersorna här på jobbet. ;) Inte för det besvärar mig något nämnvärt men man kan ju alltid fundera.

Igår tömkördes hästen - FIN! Låg och rund, släppte högersidan ordentligt på slutet. Blev förvånad när jag såg hur bra hon faktiskt galoperar. När jag sitter på känns det som en tokfin gräns mellan tretakt och fyrtakt, men på töm såg jag ju att hon faktiskt är hundraprocentig i takten även när hon inte riktigt orkar. Lite mer bärkraft och framdelen lättar så blir även den riktigt bra. En utav sakerna att ta upp med Catrin ikväll.

Nästa vecka bär det av till tandteknikern. Det kan hon behöva känns det som. Har ridit mycket på rakt bett den senaste tiden för att hon inte ska fippla och bita fast. Får se vad vi kan få för råd av Carl-Fredrik.

Mest hästliv alltså. Det är mest det som intresserar mig. Förutom min älskvärda sambo och kisen förståss.

Kommentarer
Postat av: Karro

Hej Kerstin. Tack så mycket. Det var precis som om det hade virat sig ståltråd av något slag runt bakbenet så det var en sårskada. Djup på insidan på benet in mot benet. Men vad jag förstår så sövde dem, spolade rent sydde ihop och hoppades på att det inte skulle tillkomma komplicationer. Hoppas att det inte var så illa. Hon står på Slöinge nu iallafall

2008-08-13 @ 11:41:28
URL: http://palssonkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0