Nu är vi på gång..

... med vecka 33. En lätt huvudvärk har drabbat mig och jag är något matt men man får hoppas att det reder sig.

Lycka var trevlig igår om än något sur i början. Det är inte lätt att fälla/sätta päls - hon blir en liten argbigga utav det. Ska höra med Josse om hon kan börja sköta täckning vid behov, vilket jag inte tror är några problem. Men i så fall klipper jag den lilla tussen till helgen. Snart dags för skoning också + tandtekniker + massage. Ska ta tag i detta i veckan och boka tider.

Tänk om en annan hade köpt nya skor var stjätte vecka och fått regelbunden massage. Hos tandläkaren går jag. Det är lätt att komma ihåg för när det är dags för Lycka då är det dags för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0