Sjukt underhållande helg.

Efter att ha varit lite äckligt produktiv hela veckan åkte jag och Hugo till syrran och hennes sambo i Jönköping i fredags. God mat, god dricka och fantastiskt trevligt sällskap resulterade i en lyckad dag och kväll. I lördags var det Ikea som hägrade, köpte knappt någonting tyckte vi men det plockade på bra.

Efter att hästarna har fått vila upp sig i veckan red jag båda igår. 30 timmars näradöden upplevelse på Ella gjorde att jag kännde mig lycklig under stilla skogsrunda barbacka på Lilla Brun. Att Ella kan vara så äcklig är otroligt, att kunna fint så mycket både i vertikal och horisontellriktning är otroligt. Idag gick Lyckisen perfekt och nu väntar två veckors hårdträning inför LA debuten.

Såg Mamma Mia nu ikväll. Underhållande och sjukt roligt men inte speciellt geneialiskt trots starka karaktärer. Nöjd men inte lyrisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0