God morgon.

Nu sitter jag här med en ansiktsmask på mig. Helt vansinnigt. Vem lägger ansiktsmask klockan 06.00? Har även hunnit med en tallrik special k och två järntabletter. Men där tar verkstaden slut frånsett att jag hunnit plocka in i och sätta igång diskmaskinen sen igår kväll samt satt igång en maskin tvätt. Men det gills inte riktigt.

I den här takten kommer jag vara på jobbet någon gång runt 07.00, mer troligt strax efter än strax före, men det får ändå anses vara godkänt. En period var jag på jobbet typ halv sju men jag har visst lagt av mig lite med det, det är för mycket som ska hinnas med på morgonen.

Det är ruskigt kallt ute, David fick värma bilnyckeln med en tändare för att få upp bilen. Jag har ingen mössa - måste leta upp en. Fy farao vad kallt - men underbart! Ikväll ska Nisse ridas igen. Skoj. Nu har ansiktsmasken börjat stelna så smått så jag får rusa iväg och göra mig färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0