Tisdagstråk.

Damn vilket tråkig dag. Arbetsdagen har varit tuff, väldigt många beslut att fatta, stora som små. David ligger hemma och är sjuk men jag är fasst beslutsam om att inte smittas av något. Jag har varken tid eller lust med det.

En tråkig dag som denna får man ju lyxa till det lite så jag passade på att duka fint till kvällsmaten och köpa lite gott som vi inte brukar äta. Nu sitter jag med ett glas vin (chilenskt rödvin så klart) och ska snart ta sällskap av Katarina Mazetti tills det blir sängen.

Imorgon är det dags för Nisse igen. Ella är inte som hon ska men ännu har vi inte lyckats pussla ihop något svar. Vänder det inte inom det närmsta blir det nog desvärre dags för ordentlig utredning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0