Dagens vill ha; Veredus Piaff benskydd

Jag är materialist. Men det finns gränser även för mig.

Veredus Piaff benskydd verkar helt otroliga och jag skulle gärna vilja haen uppsättning. Jag bryr mig inte sådär vansinnigt mycket om passform och tryckutjämning för böjsena och allt annat, för sådanna problem har jag aldrig haft med mina hästar (eller någon annans). Men faktumet att de andas är ett stort pluss. På sommaren blir Lyckis hud på benen svampiga efter användning av benskydd eller lindor. Nu löser jag detta med att spola av benen extremt nogrant, men ett par bättre benskydd hade ju varit bra också!

Sen är de ju fantastiskt snygga också!



Om du nu skulle vilja betala ca 2800 kr för en uppsättning benskydd (det finns boots också för ytterligare en förmögenhet) så kan ni gå in här; http://www.ridsportbutiken.net/sortiment/hasten/benskydd.html. Varifrån jag också lånade bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0