Mörkt mörkt mörkt

Nu är det mörkt på flera plan. Framför allt var det mörkt i padocken idag. Strömbrytaren till belysningen har frusit sönder så vi famlade i mörkret. Valde att arbeta Lycka lite på töm idag. Hon var fruktansvärt brallig och jag lät henne busa omkring ganska länge innan jag började kräva fokus av henne. Hon kom genom rygen väldigt fint idag även om hon var väldigt taggad och hade svårt att vänta. Egentligen hade hästen behövt galopera av sig en mil eller två men hon är inte tillräckligt stark för det ännu. Hon var i vilket fall rejält svettig efter dagens pass så det är ju en bit på väg i alla fall.


Mörkt ser det även ut för mänskligheten. Vissa människor borde ha ett skott i pannan. Det är min helt personliga oprofessionella åsikt.

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Kan bara hålla med om Skott i Pannan. Vissa människor är helt enkelt för ointelligenta för att förstå... Hoppas ni ställer er över det!

2009-01-24 @ 12:14:54
Postat av: Kerstin

Jag bugar och tackar för stödet.

2009-01-26 @ 11:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0