Fredag.

Arbetet har varit minst sagt anstängande de senaste dagarna, märks att vi är en man kort. Fast det är en del som slumpat sig också så det känns värre än vad det är tror jag.

Så vad gör man en fredag eftermiddag när man arbetat färdigt och det är typ 27 grader ute? Jo, man åker till Gekås! I flera månader har jag sagt att jag måste åka dit och idag fick jag arslet ur. Köpte faktiskt ett par ridbyxor, inte hälften så sköna som Anky byxor men det kan vara bra att ha lite slit och släng också. Hoppas att de håller ett tag i alla fall. Hittade tvättkorgar också, äntligen! Har kikat länge efter några jag vill ha och idag hittade jag jätte snygga! I övrigt var det mest det gamla vanliga; tvättmedel, schampoo, tandkräm och sådant krafs.

Ikväll har jag mest plockat här hemma, vikit tvätt och annat tråkigt som vi kommit lite efter oss med. Det är riktigt varmt men nu för en stund sedan när jag var ute och dödade mördarsniglar var det riktigt härligt!

Imorgon väntar städning och arbete i trädgården. Jag gillar värmen så jag har inget emot att hålla igång ute. Framåt kvällen blir det nog att chilla i baren och ta det lagom lungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0