Ursäkta uppehållet

Det har helt enkelt inte funnits tid att blogga de senaste veckorna. Jag vet egentligen inte var jag ska börja för mycket har hänt sedan sist.

Min älskade fyller år idag, åldersnojan börjar ta ut sin rätt. Vi tillbringar kvällen tillsammans och har gjort egen smörgåstårta som vi mumsat på. Har även unnat oss lite whisky och vin så här på måndagskvällen. 


Hästarna frodas och magarna växer på dem. Betet förvandlar dem till små sura köttbullar som hellre vill äta hela dagarna än jobba. Jag och Lycka tog oss dock en välförtjänt tur i skogen igår, red hela vägen hem till mor och far och passade på att trimma lite på deras gräsmatta innan vi begav oss hemåt så farttårarna sprutade.

Valet till europaparlamentet igår får man ju se som ett stort steg framåt. Jag har haft svårt att bestämma mig för vilket utav två partier jag skulle rösta på, därför var det glödjande att se att båda de partierna tog stora steg framåt! Passade även på att dra med Robban och rösta igår vilket tjändes bra, nu har vi tagit vårt ansvar och lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0