Där satt den!

Trots min irritation igår kväll får jag berömma arrangemanget idag. Tävlingen flöt på bra, fin framridning med bra underlag, tävlingsbanan var lite läskig med underlaget var bra, mycket bra ljudanläggning så allting hördes över hela anläggningen. Absolut ingenting att klaga på (möjligtvis då det lite väl läskiga ridhuset ;)).

Jag orkar inte avlägga någon lång rapport men efter många om och men så slutade tävlingsdagen på bästa möjliga vis! Ella skötte sig fint på banan, var lite spänd och tittig i travprogrammet men i galoppdelen blev det istället soppatorsk. All spänning släppte och då fanns det ingen energi kvar! Jag red fel en gång men i övrigt flöt allting på bra vilket resulterade i 66% och vinst! Verkligen fantastiskt roligt att hästen skötte sig bra och att vi fick betalt. Jag kan nog tycka att dommaren låg lite lågt, men hon gjorde det ju över hela klassen så man ska väll inte klaga :).

Hoppas nu det har lossnat ordentligt för oss och fortsätter så här!
Här kan ni se resultaten: http://www.vbr.nu/tvl/2009/nov8_09/resultat.html

Kommentarer
Postat av: sofie

Grattis till vinsten :D

2009-11-09 @ 11:38:50
URL: http://thatgeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0