Fredagen den 13:nde

Otursdagen gick undan med lite plåsterförbrukning, men jag överlevde denna gång också! På kvällen var vi hos Davids kusin i Halmstad och lagade god mat innan vi gick ut en runda. Det var ganska lungt och stillsamt, i alla fall för mig. Krogbesök leder gärna till tungandning, tryck över bröstet, kallsvettningar, skakiga ben och ysel för mig. Så även denna gång. Varför har jag ingen aning, blir så även när jag är på konserter. Någon form av kombinerad panikångest och astmaattack kan man nog benämna det som. Men jag hade trevligt ändå, vet ju hur jag fungerar. Framåt två tiden gick vi hem till Davids mamma och spenderade natten där. Det bjöds på oförskämt god frukost och lite film (Crazy in love - rekomenderas starkt!) innan vi gav oss hemåt.

Jag har precis kommit hem från en promenad på 6 kilometer, det var skönt men gjorde ont i höger ben. Annars brukar jag mest ha ont när jag sitter stilla.

Nåja, nu återstår det att se vad denna lördag kväll bjuder på! Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0