Linedance och sånt...

Igår efter jobbbet avtackades får kära MAS (medicinskt ansvarig sjuksköterska) som ska gå i pension någon gång i nästa år efter en väldigt lång semester, vilket innebär att hon lämnar arbetsplatsen redan om ett par veckor. Vi kidnappade henne på jobbet och åkte till Falkenbergs hamnkrog där vi började med att dansa linedance! Attans vad roligt det var, kanske ska lägga ridstövlarna på hyllan i alla fall ;)? Efter linedancen blev det sång och därefter alldeles för mycket god mat. Lite trams hann vi också med då alla fick varsitt uppdrag de skulle genomföra under kvällen. Jag fick uppdraget att gå ett varv runt min stol ofta... Vissa andra frågade ideligen när bussen skulle gå, vems den vita opeln var och en tredje sjöng "helan går" på repeat. Jag kom hem någon gång runt 22.00 och kröp direkt ner i sängen!

Idag började dagen i vanlig ordning vid 05.30 vilket innebär att jag också i vanlig ordning var på jobbet strax efter 06.30. Just denna morgonen var det dock ödsligt på kontoret myyyycket länge. Vad kan det bero på?

Ikväll ska jag rida Ella och en häst till vars ägare skadat sig och inte kan rida på ett litet tag. Spännande! Hur Ella ska jobba har jag inte bestämt än, måste höra med Josse vad hon gjort de senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0