Avatar och?

Igår hade vi en härlig dag! Vi tog det lungt och hade det skönt. Framåt kvällningen åkte vi till Halmstad där vi först spelade kort och åt kinamat med Davids mamma, lillebror och lillebroderns flickvän. Sedan gick vi på bio - Avatar. Allvarligt. När, det klickade inte. Jag höll på att somna den första halvan av filmen, tyckte inte det hände någonting och var alldeles för långsamt. Mot slutet vaknade jag till men det var alldeles för mycket "bling-bling" och för lite ela tiden förekommer och spänning för att jag ska bli förtjust.

Idag har jag ridit Nisse. Han var duktig! Nu orkar han bära sig ordentligt korta sträckor och börjar bli bättre i sidorna. Nästa träning behöver vi dock få hjälp med övergångarna för där fungerar inte kommunikationen. Jag antar att det kommer bli bättre nu när han börjat komma genom och arbeta ordentligt men det är irriterande att övergångarna är dåliga. Jag använder gärna övergångar i alla möjliga syften, men när hästen hela tiden förekommer mig med att antingen tvärnita eller strutta igång som en kanin så fungerar det inte så bra...

Nu är det film-tajm här. A time to kill - riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0